🔥Przygotuj swój sklep na Black Friday - Sprawdź szczegóły!🔥
Pakiet startowy Maxsote
2 039,00 zł

Blog Maxsote

E-commerce rozwija się w błyskawicznym tempie, a jednym z najważniejszych elementów, które decydują o sukcesie sklepów internetowych, są szybkie, bezpieczne i wygodne metody płatności. Bank BNP Paribas, jeden z największych banków w Polsce, postanowił we współpracy z Maxsote stworzyć dedykowane oprogramowanie pozwalające na szybką i prostą integrację bramki płatniczej Axepta BNP Paribas z platformą Shoper – najczęściej wybieranego polskiego dostawcy rozwiązań e-commerce w modelu SaaS.

czytaj całość »

Nadchodzi rewolucja w systemie reklamowym i analitycznym Google, a Shoper gwarantuje zgodność cookies oraz innych elementów z zakresu web storage z Prawem Telekomunikacyjnym. Bez wprowadzenia Google Consent Mode v2 stracisz wiele kluczowych dla e-commerce możliwości. Jak tego uniknąć i dostosować się do zmian? Wyjaśniamy.

czytaj całość »

Rynek sprzedaży online rozwija się na całym świecie w bardzo dynamicznym tempie, co dodatkowo przyspiesza proces globalizacji, a także rozwój technologii oraz sztucznej inteligencji. Ważny jest również fakt, że ponad 70% Polaków preferuje zakupy w sieci. Wszystkie te elementy sprawiają, że prowadzenie sklepu internetowego jest prawdziwym wyzwaniem. Rosnąca konkurencja oraz coraz wyższe wymagania klientów sprawiają, że potrzebny jest nie tylko dobry produkt w atrakcyjnej cenie, ale również wygodna w obsłudze, atrakcyjna witryna.

czytaj całość »

W całej sieci internetowej jest ponad 20 milionów sklepów internetowych, a ich liczba nieustannie rośnie. Na skutek pandemii oraz długotrwałych lockdownów większość naszego życia przeniosła się do świata wirtualnego, a my, jako konsumenci, doceniliśmy większy wybór, wygodną dostawę oraz nierzadko lepsze ceny związane z zakupami internetowymi. Sklepy online muszą więc dostosowywać się do nowych potrzeb klientów oraz każdego dnia wyprzedzać konkurencję. Jaką strategię należy zatem wdrożyć, aby cieszyć się większymi przychodami?

czytaj całość »

Sprzedaż internetowa z roku na rok staje się coraz bardziej popularna. Sklepy online nie są już jedynie wsparciem dla sklepów stacjonarnych, często są osobnym bytem, który funkcjonuje bez fizycznej formy. Wraz ze wzrostem znaczenia eCommerce i ogromnego zainteresowania zakupami w sieci, zwiększa się także konkurencja na rynku. Szczególnie widoczne jest to teraz, w okresie dynamicznych zmian społecznych związanych z pandemią COVID-19.

czytaj całość »

Dropshipping stanowi metodę sprzedaży online, w której sklep internetowy nie posiada własnego magazynu z oferowanym asortymentem. Dlatego w momencie zakupu danego produktu przez klienta, sklep kupuje ten produkt w innym sklepie, hurtowni czy u producenta – i to z tego miejsca wysyłane jest zamówienie. Takie rozwiązanie jest bardzo wygodne dla obu stron współpracy biznesowej. Producenci zyskują nowych klientów i mogą wkroczyć ze swoim produktem na szerszy rynek. Z kolei właściciele sklepów internetowych, szczególnie początkujący przedsiębiorcy, mogą w znacznej mierze zminimalizować koszty oraz nakład pracy związane z magazynowaniem produktów.

czytaj całość »

Trudno o stronę www, która nie byłaby wyposażona w powtarzalny element, obecny na zdecydowanej większości pozostałych witryn. Na stronach biznesowych znajdą się menu główne, logo, nagłówek, prezentacja oferty i to niezależnie od tego, czy jest to strona wielkiej firmy, czy trenera personalnego. Sklepy internetowe jeszcze mocniej ujęte są w pewne wizualne i funkcjonalne ramy. Poza menu, logo czy stopką musi się tu znaleźć drzewo kategorii, karta produktu, cały proces zakupowy, płatności online, etc.

czytaj całość »

Strategie sprzedażowe to nic innego jak skuteczne zachęcanie klientów do dodatkowych zakupów. Istnieje wiele rodzajów strategii, jak np.: cross-selling, up-selling, bundling. Aby usprawnić efektywność strategii sprzedażowych w przypadku sklepu internetowego, warto korzystać z narzędzi automatyzujących działania marketingowe (marketing automation). Bardzo dobry przykład stanowi aplikacja Automatyczne Sugestie produktów dostępna w sklepie Appstore Shoper.

czytaj całość »

Globalny wybuch epidemii związanej z wirusem SARS-CoV-2 uderzył w nasze życie z nieoczekiwaną szybkością. Nasza codzienność z dnia na dzień uległa drastycznej zmianie, a stan epidemii poważnie wpłynął na pracę firm i przedsiębiorstw. W czasach gdy galerie handlowe i sklepy stacjonarne są zamknięte, przedsiębiorcy zwracają wzrok w stronę kanałów online. Możemy zaobserwować ogromną ilość nowych sklepów internetowych na rynku, co dla wielu właścicieli firm jest jedyną szansą na utrzymanie sprzedaży. Na szczęście otwarcie własnego sklepu internetowego jest bardzo prostym procesem i niemal każdy może to zrobić. Dowiedz się, jak możesz w łatwy sposób przenieść swoją działalność do świata e-commerce i jak zmaksymalizować efektywność swojego sklepu internetowego.

czytaj całość »

Pod koniec 2019 roku zaczęły pojawiać się alarmujące informacje na temat niechybnego wkroczenia amerykańskiego przedsiębiorstwa handlowego Amazon na rynek Polski. Choć było już niemal pewne, że w 2020 roku gigant handlu elektronicznego oficjalnie zawita nad Wisłą, ruch ten w zasadniczym stopniu spowolniła pandemia koronawirusa. Mimo wszystko możemy spodziewać się, że po zażegnaniu epidemicznych zachorowań Jeff Bezos powróci do realizacji swoich planów na pełną skalę. Jak wówczas może zmienić się nasz rodzimy rynek e-commerce?

czytaj całość »

Jeszcze kilkanaście lat temu większość z nas przeglądała strony internetowe na monitorach kineskopowych o niemal identycznych proporcjach obrazu. Jednak dzisiaj wykorzystujemy do tego różnorodne urządzenia zaopatrzone w wyświetlacze o niezliczonych stosunkach szerokości do wysokości. Monitory komputerów stacjonarnych, telewizory, laptopy, tablety czy wreszcie smartfony – w jaki sposób zaprojektować stronę internetową, aby na każdym z nich dobrze się prezentowała? Z pomocą przychodzi Responsive Web Design, w skrócie RWD.

czytaj całość »

Rozpowszechnienie się smartfonów i innych urządzeń mobilnych sprawiło, że pojawił się nowy kanał dystrybucji przekazu marketingowego. Obecnie trafia on do potencjalnego konsumenta w każdym czasie i miejscu. Urządzenia mobilne uruchomiły potężny rynek, bowiem tworzą go niemal cztery miliardy osób – użytkowników tych urządzeń.

czytaj całość »

Gdyby ktoś Cię zapytał, jaki jest Twój ulubiony sklep internetowy, prawdopodobnie w Twojej głowie pojawiłby się obraz danej witryny – jej układ, kolory i Twoje ulubione szczegóły.

czytaj całość »

Media społecznościowe są dla nas codzienną formą przekazywania informacji i kontaktowania się z naszymi znajomymi. To łatwe w użyciu platformy, które w szybki sposób pozwalają na łączenie się z ludźmi na całym świecie.

czytaj całość »

Serwisy aukcyjne, na których możemy sprzedać wszystko w dowolnej cenie, były (ale już nie są) wspaniałym sposobem na sprzedaż swoich produktów kilkanaście lat temu. Dlaczego?

czytaj całość »

Rozpoczął się maj, co oznacza wejście w życie nowej ustawy, która dotyczy wszystkich przedsiębiorców, firm i organizacji zarówno na terenie Unii Europejskiej, jak i tych, które działają na kilku kontynentach i które przechowują wszelkiego rodzaju dane. Piszemy o RODO, bo dotyczy ona każdego sklepu internetowego – wszystkie zarządzają bowiem danymi. Oto czym dokładnie jest RODO, o czym mówi i jak przygotować się do zmian, które zostaną wprowadzone w maju 2018 roku.

czytaj całość »

Specjaliści Google’a ogłosili, że poszczególne procesory przechowujące nasze dane są szczególnie wrażliwe na ataki, którym nadano już nazwy – Meltdown i Spectre. Wiadomość jest szczególnie istotna dla tych, którzy prowadzą sklepy internetowe, bo przecież znajdują się one właśnie na serwerach.

czytaj całość »
Zapisz się do newslettera i otrzymaj 100 zł rabatu (dla zamówień powyżej 500 zł netto) lub aplikację na miesiąc gratis! Sprawdź szczegóły...
© Copyright 2024 MAXSOTE.pl All rights reserved.
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl