img
+48 506 944 985
Pakiet startowy Maxsote
2 039,00 zł

Blog Maxsote

Strategie sprzedażowe to nic innego jak skuteczne zachęcanie klientów do dodatkowych zakupów. Istnieje wiele rodzajów strategii, jak np.: cross-selling, up-selling, bundling. Aby usprawnić efektywność strategii sprzedażowych w przypadku sklepu internetowego, warto korzystać z narzędzi automatyzujących działania marketingowe (marketing automation). Bardzo dobry przykład stanowi aplikacja Automatyczne Sugestie produktów dostępna w sklepie Appstore Shoper.

czytaj całość »

Globalny wybuch epidemii związanej z wirusem SARS-CoV-2 uderzył w nasze życie z nieoczekiwaną szybkością. Nasza codzienność z dnia na dzień uległa drastycznej zmianie, a stan epidemii poważnie wpłynął na pracę firm i przedsiębiorstw. W czasach gdy galerie handlowe i sklepy stacjonarne są zamknięte, przedsiębiorcy zwracają wzrok w stronę kanałów online. Możemy zaobserwować ogromną ilość nowych sklepów internetowych na rynku, co dla wielu właścicieli firm jest jedyną szansą na utrzymanie sprzedaży. Na szczęście otwarcie własnego sklepu internetowego jest bardzo prostym procesem i niemal każdy może to zrobić. Dowiedz się, jak możesz w łatwy sposób przenieść swoją działalność do świata e-commerce i jak zmaksymalizować efektywność swojego sklepu internetowego.

czytaj całość »

Pod koniec 2019 roku zaczęły pojawiać się alarmujące informacje na temat niechybnego wkroczenia amerykańskiego przedsiębiorstwa handlowego Amazon na rynek Polski. Choć było już niemal pewne, że w 2020 roku gigant handlu elektronicznego oficjalnie zawita nad Wisłą, ruch ten w zasadniczym stopniu spowolniła pandemia koronawirusa. Mimo wszystko możemy spodziewać się, że po zażegnaniu epidemicznych zachorowań Jeff Bezos powróci do realizacji swoich planów na pełną skalę. Jak wówczas może zmienić się nasz rodzimy rynek e-commerce?

czytaj całość »

Jeszcze kilkanaście lat temu większość z nas przeglądała strony internetowe na monitorach kineskopowych o niemal identycznych proporcjach obrazu. Jednak dzisiaj wykorzystujemy do tego różnorodne urządzenia zaopatrzone w wyświetlacze o niezliczonych stosunkach szerokości do wysokości. Monitory komputerów stacjonarnych, telewizory, laptopy, tablety czy wreszcie smartfony – w jaki sposób zaprojektować stronę internetową, aby na każdym z nich dobrze się prezentowała? Z pomocą przychodzi Responsive Web Design, w skrócie RWD.

czytaj całość »

Rozpowszechnienie się smartfonów i innych urządzeń mobilnych sprawiło, że pojawił się nowy kanał dystrybucji przekazu marketingowego. Obecnie trafia on do potencjalnego konsumenta w każdym czasie i miejscu. Urządzenia mobilne uruchomiły potężny rynek, bowiem tworzą go niemal cztery miliardy osób – użytkowników tych urządzeń.

czytaj całość »

Gdyby ktoś Cię zapytał, jaki jest Twój ulubiony sklep internetowy, prawdopodobnie w Twojej głowie pojawiłby się obraz danej witryny – jej układ, kolory i Twoje ulubione szczegóły.

czytaj całość »

Media społecznościowe są dla nas codzienną formą przekazywania informacji i kontaktowania się z naszymi znajomymi. To łatwe w użyciu platformy, które w szybki sposób pozwalają na łączenie się z ludźmi na całym świecie.

czytaj całość »

Serwisy aukcyjne, na których możemy sprzedać wszystko w dowolnej cenie, były (ale już nie są) wspaniałym sposobem na sprzedaż swoich produktów kilkanaście lat temu. Dlaczego?

czytaj całość »

Rozpoczął się maj, co oznacza wejście w życie nowej ustawy, która dotyczy wszystkich przedsiębiorców, firm i organizacji zarówno na terenie Unii Europejskiej, jak i tych, które działają na kilku kontynentach i które przechowują wszelkiego rodzaju dane. Piszemy o RODO, bo dotyczy ona każdego sklepu internetowego – wszystkie zarządzają bowiem danymi. Oto czym dokładnie jest RODO, o czym mówi i jak przygotować się do zmian, które zostaną wprowadzone w maju 2018 roku.

czytaj całość »

Specjaliści Google’a ogłosili, że poszczególne procesory przechowujące nasze dane są szczególnie wrażliwe na ataki, którym nadano już nazwy – Meltdown i Spectre. Wiadomość jest szczególnie istotna dla tych, którzy prowadzą sklepy internetowe, bo przecież znajdują się one właśnie na serwerach.

czytaj całość »

Każdy profesjonalny projektant witryn i sklepów internetowych doskonale wie, że dobrze „uszyta” grafika jest bardzo ważnym elementem do wybicia się wśród konkurencji. Będąc właścicielem biznesu działającego w sieci, nie zawsze jesteś w stanie być na bieżąco z aktualnymi...

czytaj całość »

Jedną z pierwszych i najważniejszych decyzji przy tworzeniu sklepu internetowego, jest wybór systemu na którym sklep będzie działał. Rynek systemów dla e-commerce jest bardzo rozbudowany, umożliwiając znalezienie silnika, pasującego do specyfiki niemalże każdego sklepu.

czytaj całość »

Czy sama reklama wystarczy? Czy użytkownik szukający produktu w google jest w stanie odnaleźć nasz sklep i złożyć zamówienie właśnie u nas? Z pomocą przychodzi nam omawiane SEO lub inaczej pozycjonowanie. W tym artykule postaram się odpowiedzieć na pytanie, co zrobić, aby nasz sklep lub strona internetowa wzbudziły zainteresowanie internautów.

czytaj całość »

W chwili obecnej na całym świecie przeciętna firma warunkuje swoje istnienie od działania przynajmniej kilku aplikacji internetowych lub desktopowych. Pomijam fakt, że wszyscy pracownicy przeciętnej firmy mają laptopy i telefony z wieloma programami, bez których efektywna praca byłaby niemożliwa.

czytaj całość »

Chcąc uruchomić sklep internetowy Prestashop, należy wcześniej dokonać wyboru właściwego serwera (hostingu). Oferta tego typu rozwiązań dostępnych na rynku jest obecnie bardzo bogata i dość różnorodna. Nieodpowiedni serwer może przysporzyć wiele problemów. Dlatego warto dokładnie zapoznać się z rozwiązaniami oferowanymi przez firmy i znaleźć taki hosting, który sprawi, że nasz sklep internetowy będzie działał bez zarzutu.

czytaj całość »

Żyjemy w Europie, gdzie co czwarty z nas przynajmniej raz w tygodniu przeprowadza udany zakup przez internet, a co drugi robi to co najmniej raz w miesiącu. Czasy kiedy musieliśmy stać w kilkugodzinnych kolejkach tylko po to, aby dowiedzieć się, że została litrowa butelka octu już dawno za nami. Żyjemy w erze konsumpcjonizmu, gdzie na pólkach sklepowych nie ma mowy o jakimkolwiek braku towaru. Dziś to, czy towar zostanie sprzedany zależy tylko od Ciebie drogi sprzedawco. Codzienna walka o kolejnych klientów nie jest łatwa, ale nie musisz się bać. Na placu boju nie jesteś sam. W artykule zamieszczę najwartościowsze informacje, jakie pomogą Ci zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie internetowym. Gotowy na zmiany? Let’s go!

czytaj całość »
Zapisz się do newslettera, a otrzymasz od nas kupon o wartości 100zł!
© Copyright 2020 MAXSOTE.pl All rights reserved.
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl