

Maxsote

Pomoc techniczna w trybie pilnym do 6H 24/7 - 1 miesiąc
MX_POMTECH1
Opinie o produkcie (0)
Czy spotkałeś się z sytuacją, kiedy problem ze sklepem spowodował brak zamówień i nie zarobiłeś swoich pieniędzy? Awarie to rzecz, która spotyka każdego właściciela sklepu internetowego prędzej czy później. W takich sytuacjach jedyne, co możesz zrobić, to zlecić naprawę zepsutego elementu zewnętrznej firmie lub działać indywidualnie. Niestety, czas potrzebny na rozwiązanie problemu w wielu przypadkach jest długi, co wiąże się z utratą potencjalnych klientów i co najważniejsze - Twoich pieniędzy.
W takich sytuacjach wychodzimy Ci naprzeciw, prezentując produkt Pakiet pomocy technicznej w trybie pilnym. Ten pakiet to gwarancja reakcji na błędy krytyczne do 6 godzin od momentu zgłoszenia nawet w weekendy i święta. Nie musisz już szukać w trybie ekspresowym kogoś, kto naprawi problem. Posiadanie aktywnego pakietu nadaje Twoim zgłoszeniom wyższy priorytet w kolejce. Dzięki temu wszystkie Twoje zlecenia będą realizowane szybciej!
W ramach produktu otrzymasz:
- Gwarantowany czas reakcji w dni robocze: 9:00 - 17:00 - Błędy krytyczne - max 2 godzin
- Gwarantowany czas reakcji poza godzinami pracy - Błędy krytyczne - max 6 godzin
- Gwarantowany czas reakcji w godzinach pracy: 9:00 - 17:00 - Pozostałe - max 8 godzin
- Priorytet w kolejce zgłoszeń - 1
- Priorytet w kolejce zleceń - 1
- 1 miesiąc pomocy technicznej
- Gwarancja zwrotu pieniędzy za dany miesiąc w przypadku niewywiązania się z ustalonego czasu reakcji
- Klient zgłasza problem telefonicznie lub poprzez formularz zgłoszenia awarii.
- W zależności od typu zgłoszenia, w ustalonym czasie następuje kontakt ze strony programisty Maxsote.
- Jeśli dzieło, którego dotyczy problem, jest objęte gwarancją Maxsote, problem zostaje niezwłocznie naprawiony bez dodatkowych opłat. W innym przypadku programista przedstawia kosztorys prac.
- Jeśli kosztorys zostaje zaakceptowany przez Klienta, Maxsote niezwłocznie przystępuje do naprawy problemu.
- Jeśli naprawa wymaga interwencji zewnętrznej firmy (np. dostawcy oprogramowania), a błąd jest krytyczny (zgodnie z definicją błędów krytycznych w Ogólnych Zasadach Gwarancji Maxsote), Maxsote proponuje alternatywny, tymczasowy sposób na przywrócenie podstawowych funkcji aplikacji do działania.
Wykupując nasz pakiet, otrzymujesz gwarancję, że przy wystąpieniu jakiegokolwiek problemu zajmiemy się nim bezzwłocznie w czasie określonym w warunkach danego pakietu - osobno dla błędów krytycznych oraz pozostałych zgłoszeń. Błąd krytyczny to sytuacja, w której niemożliwe jest przeglądanie produktów i/lub składanie zamówień w sklepie internetowym.
Cena dotyczy 1 miesiąca pomocy technicznej. Jeśli chcesz wykupić dłuższy okres - skontaktuj się z nami w celu ustalenia preferencyjnych warunków!
Kliknij tutaj, aby zobaczyć inne pakiety pomocy technicznej.