Pakiety pomocy technicznej Maxsote
Gwarantowany czas reakcji w dni robocze: 9:00 - 17:00
- Błędy krytyczne
Błąd krytyczny - sytuacja, w której niemożliwe jest przeglądanie produktów i/lub składanie zamówień w sklepie internetowym.
Czas reakcji - czas liczony od momentu zgłoszenia awarii do momentu podjęcia pracy nad zgłoszonym problemem przez programistę Maxsote.
Gwarantowany czas reakcji poza godzinami pracy
- Błędy krytyczne
Błąd krytyczny - sytuacja, w której niemożliwe jest przeglądanie produktów i/lub składanie zamówień w sklepie internetowym.
Czas reakcji - czas liczony od momentu zgłoszenia awarii do momentu podjęcia pracy nad zgłoszonym problemem przez programistę Maxsote.
Gwarantowany czas reakcji w godzinach pracy: 9:00 - 17:00
- Pozostałe
Błąd krytyczny - sytuacja, w której niemożliwe jest przeglądanie produktów i/lub składanie zamówień w sklepie internetowym.
Czas reakcji - czas liczony od momentu zgłoszenia awarii do momentu podjęcia pracy nad zgłoszonym problemem przez programistę Maxsote.
Priorytety w kolejce zgłoszeń
Zgłoszenia z aktywnym pakietem pomocy technicznej są realizowane przed pozostałymi.
Priorytet w kolejce zleceń
Zlecenia z aktywnym pakietem pomocy technicznej mają krótszy czas realizacji.
Zachęcamy do używania naszego formularza zgłoszenia awarii, dostępnego cały rok, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, pod dwoma adresami WWW:
Formularz automatycznie powiadamia specjalistów Maxsote dyżurujących w danym momencie. Treść zgłoszenia pozostaje zapisana w bazie danych tak, aby w łatwy sposób odpowiednia osoba mogła przejąć realizację zadania. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostarczyć szybszą obsługę niż w przypadku zgłoszeń telefonicznych.
Formularz wyświetla również gwarantowany czas reakcji, jeśli mają Państwo aktywny Pakiet pomocy technicznej MAXSOTE.
Jeżeli są Państwo zainteresowani obsługą w 1 kolejności oraz supportem z gwarantowanym czasem reakcji, zapraszamy do zapoznania się z ofertą.