- ❰
- 1
- ❱
Pomoc techniczna w trybie pilnym do 8H 24/7 - 1 miesiąc
Czy spotkałeś się z sytuacją, kiedy problem ze sklepem spowodował brak zamówień i nie zarobiłeś swoich pieniędzy? Awarie to rzecz, która spotyka każdego właściciela sklepu wcześniej czy później. W takich sytuacjach jedyne, co możesz zrobić, to zlecić naprawę zepsutego elementu zewnętrznej firmie lub działać indywidualnie. Niestety, okres oczekiwania na rozwiązanie problemu w wielu przypadkach jest długi, co wiąże się z codzienną utratą potencjalnych klientów i co najważniejsze - Twoich pieniędzy.
W takich sytuacjach wychodzimy Tobie na przeciw prezentując produkt Pakiet pomocy technicznej w trybie pilnym. Nasz pakiet to gwarancja reakcji do 8h od momentu zgłoszenia nawet w weekendy i święta. Nie musisz już czekać na odpowiedź firmy, która zajmuje się Twoim sklepem lub szukać w trybie ekspresowym kogoś, kto naprawi problem.
Wykupując nasz pakiet, masz gwarancję że przy wystąpieniu jakiegokolwiek problemu zajmiemy się nim bezzwłocznie w czasie do 8h. Pakiet obejmuje 1 godzinę pracy programistów nad występującym problemem.
Cena dotyczy 1 miesiąca pomocy technicznej. Jeśli chcesz wykupić dłuższy okres - skontaktuj się z nami w celu ustalenia preferencyjnych warunków!
W ramach produktu otrzymasz:
- Czas reakcji na zgłoszony problem do 8h
- 1h pracy zespołu programistycznego
- 1 miesiąc pomocy technicznej
- Dostęp do infolinii alarmowej czynnej 24/7
- Gwarancja zwrotu pieniędzy w momencie nie wywiązania się z ustalonego czasu reakcji
- Klient zgłasza problem używając infolinii alarmowej.
- W przeciągu maksymalnie 8 godzin następuje kontakt ze strony programisty Maxsote.
- Jeśli dzieło, którego dotyczy problem, jest objęte gwarancją, problem zostaje niezwłocznie naprawiony bez dodatkowych opłat. W innym przypadku, jeśli błędu nie da się naprawić w 1 godzinę, programista przedstawia kosztorys prac.
- Jeśli kosztorys zostaje zaakceptowany przez Klienta, Maxsote niezwłocznie przystępuje do naprawy problemu.
- Jeśli naprawa wymaga interwencji zewnętrznej firmy (np.: dostawcy oprogramowania), a błąd jest krytyczny (zgodnie z definicją błędów krytycznych w Ogólnych Zasadach Gwarancji Maxsote), Maxsote proponuje alternatywny, tymczasowy sposób na przywrócenie podstawowych funkcji aplikacji do działania.